Історія ліцею

1

Миколаївський класичний ліцей

Миколаївської міської ради 

Миколаївської області

Миколаївський класичний ліцей Миколаївської міської ради Миколаївської області (надалі – ліцей) – загальноосвітній навчальний заклад IІ-ІІІ ступеня, створений як Миколаївський ліцей «Педагог», як заклад з посиленим вивченням окремих предметів, відповідно до профілів МНУ ім. В. О. Сухомлинського на підставі рішення Миколаївської міської ради № 319 від 29.05.1997 р. Назву на «Миколаївський класичний ліцей» змінено на підставі рішення Миколаївської міської ради від14.05.2015 №47/2 у зв’язку з розширенням напрямів диференціації та збільшенням кількості профілів навчання. Засновником ліцею є Миколаївська міська рада, яка здійснює фінансування закладу освіти, його матеріально-технічне забезпечення.

Головною метою ліцею є забезпечення реалі­зації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти; виховання конкурентноздатної в суспільстві особистості, яка має ґрунтовні знання, вміє планувати стратегію власного життя, орієнтуватися в системі найрізноманітніших суперечливих і неоднозначних цінностей, визначає власне життєве кредо.

Навчання в ліцеї 4-річне (8-11 класи), вступ до ліцею здійснюється на конкурсній основі. Мова навчання і виховання (українська) визначена відповідно до Конституції України і Закону України «Про засади державної мовної політики», запроваджено посилене (поглиблене або профільне) вивчення української мови та літератури, двох іноземних мов (англійської і німецької), математики, фізики, хімії, біології, історії, правознавства.

2

Індивідуалізація і диференціація навчання у закладі забезпечуються шляхом реалізації інваріантної та варіативної частин робочого навчального плану базової і повної середньої освіти. Варіативна частина формується ліцеєм з урахуванням профілю навчання, індивідуальних освітніх запитів учнів.

   Формуванню особливої атмосфери ліцею сприяють

  • забезпечення якісної освіти учням ліцею;

  • формування особистості громадянина України;

  • розвиток і укріплення традицій: свято «Посвята в ліцеїсти», Фестиваль особистостей, діяльність клубу інтелектуальних ігор і історико –правового лекторію, наукові конференції, сімейні свята тощо.

3

У ліцеї існує система самоврядування учнівського колективу. Висококваліфікований педагогічний колектив, спроможний сприймати і втілювати новітні педагогічні технології, швидко адаптуватися до сучасних змін в освітньому просторі. У ліцеї працює 19 вчителів, з них 17 – вищої категорії, 8 – „вчителів-методистів”, 6 – „старших вчителів”. 4 – заслужених вчителів України, 2 – відмінників освіти України,1- нагороджена Знаком «Софія Русова», 3- визнано кращими працівниками міста. В  2014 році ліцей посів 12 місце серед шкіл м. Миколаєва за результатами ЗНО.

Завдяки творчій праці вчителів, учні ліцею є неодноразовими призерами Всеукраїнських предметних олімпіад різних рівнів, конкурсів-захистів наукових робіт МАН, творчих конкурсів та спортивних змагань. Серед учнів та випускників ліцею є стипендіати міського голови.

Для забезпечення навчально-виховного процесу база ліцею складається із навчальних кабінетів (14), які сучасно обладнані; спортивного, ак­тового і читального залів, бібліотеки, архіву, медичного і комп’ютерного кабінетів, буфету, приміщення для інженерно-технічного та навчально-допоміжного персоналу, кімнати психологічного розвантаження тощо.

 У ліцеї діє Рада ліцею, яка вирішує загальні питання, члени Ради ліцею обираються з представників адміністрації, вчителів, батьків, учнів.

Головним досягненням всіх працівників ліцею є конкурентна спроможність учнів у сучасному суспільстві, а це – найкраща нагорода.

4 6 5